مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-14حوادث

ماجرای تلخ برادرکشی با ضربه چاقو


جوان 24 ساله ای که برادر بزرگ ترش را با یک ضربه چاقو به قتل رسانده بود، ساعتی بعد از وقوع جنایت و با نصایح مقام قضایی، خود را تسلیم قانون کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، پنج شنبه شب گذشته، زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد در حالی خواب را از چشمان وی ربود که عقربه های ساعت نیمه شب را نشانه رفته بودند.

ماموران کلانتری خواجه ربیع، از مرگ جوان 33 ساله ای خبر دادند که بر اثر ضربه چاقو به پشت پای راست مجروح و به مرکز درمانی منتقل شده بود.

با دریافت این خبر، بی درنگ قاضی دکتر حسن زرقانی، عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که جوان 33 ساله در نزدیکی منزل پدرش واقع در خیابان شهید یوسف زاده 24 و توسط فردی ناشناس هدف اصابت ضربه چاقو قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله گروه ورزیده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات محرمانه قاضی ویژه قتل عمد، عازم محل درگیری شدند تا به صورت میدانی، تحقیقات غیرمحسوس را برای یافتن سرنخی از عامل جنایت ادامه دهند.

از سوی دیگر، با مشخص شدن هویت مقتول که رسول نام داشت، بلافاصله خانواده وی شناسایی شدند و تحقیقات از آنان در حضور مقام قضایی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تلخ برادرکشی با ضربه چاقو

ماجرای تلخ برادرکشی با ضربه چاقو