مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 12:052021-08-14سياسي

انتصاب دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ


طی آیینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ معرفی شد، در این مراسم از زحمات پاسدار علی اصل زعیم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ تقدیر و حسین علاءالدین به عنوان دبیر جدید ستاد معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز و همچنین امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ، فرماندار، مسؤولان انتظامی و قضایی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تودیع و قدردانی از فعالیت سرهنگ پاسدار علی اصل زعیم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ، حکم انتصاب حجت الاسلام حسین علاءالدین به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ توسط دبیر استانی این ستاد ابلاغ گردید.

همچنین حجت الاسلام و المسلین روح الله مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر لزوم ترویج و اشاعه هر چه بیشتر این فریضه الهی در سطح جامعه و همچنین ادارات و مراکز مختلف شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین منتج دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز نیز در سخنانی بر حمایت دبیرخانه استانی این ستاد از ستادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ

انتصاب دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ