مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 12:302021-08-14حوادث

شناسایی انبار دپو 243 تن کود شیمیایی قاچاق در اشتهارد


فرمانده انتظامی البرز از کشف 243 تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال از یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.

- ، سردار عباسعلی محمدیان بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی کود شیمیایی قاچاق در یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد ، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا، 243 هزار و 500 کیلوگرم کودشیمیایی و 2 هزار و 800 لیتر مایع شوینده ولک پلاست قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی متذکر شد: نیروی انتظامی به منظور رونق تولید به صورت جدی با کالای قاچاق برخورد می کند و در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری مردم است که از شهروندان درخواست می کنیم در صورت اطلاع از وجود هر نوع کالای مشکوک به قاچاق، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به مأموران اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی انبار دپو 243 تن کود شیمیایی قاچاق در اشتهارد

شناسایی انبار دپو 243 تن کود شیمیایی قاچاق در اشتهارد