مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 14:052021-08-14پزشكي

اضافه شدن تخت های بستری استان اردبیل در پی افزایش شدید بیماران کرونا


در پی افزایش مراجعه بیماران کرونایی به مراکز درمانی استان اردبیل، تخت های بستری در بیمارستان ها افزوده شد و همچنین از ظرفیت مدرسه شهید راثی نظام اردبیل برای قرارگیری تخت بستری استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال افزایش شدید بیماران کرونایی در استان اردبیل و مراجعه این بیماران به مراکز درمانی استان، تخت های بستری در بیمارستان ها افزوده شد و همچنین از ظرفیت مدرسه شهید راثی نظام اردبیل برای قرارگیری تخت بستری استفاده می شود.

در این رابطه شهرام حبیب زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت تخت های بخش کرونا در مرکز استان و شرایط بحرانی بیماری، تصمیم بر افزایش تخت مورد نیاز شد.

با تداوم وضعیت فعلی، مراکز درمانی قادر به ارائه خدمات نخواهند بود وی افزود: راه اندازی یک بخش با 21 تخت در بیمارستان بوعلی، ایجاد 2 بخش در بیمارستان امام رضا(ع)، تبدیل مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل به درمانگاه 16 ساعته و استقرار تخت در مدرسه راثی نظام اردبیل جهت بستری موقت بیماران تزریقی از جمله اقداماتی است که به دلیل حجم بالای مراجعین بیماران کرونایی و تکمیل ظرفیت بخش کرونا انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن تخت های بستری استان اردبیل در پی افزایش شدید بیماران کرونا

اضافه شدن تخت های بستری استان اردبیل در پی افزایش شدید بیماران کرونا