مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 16:252021-08-14بين الملل

نیوزیلند پذیرای گردشگران بین المللی می شود


دولت نیوزیلند که به طور کامل کرونا را مهار کرده است، قصد دارد در اوایل سال آینده میلادی با احتیاط مرزهای خود را برای مسافران بین المللی باز کند.

- ایسنا/خراسان رضوی دولت نیوزیلند که به طور کامل کرونا را مهار کرده است، قصد دارد در اوایل سال آینده میلادی با احتیاط مرزهای خود را برای مسافران بین المللی باز کند.

به نقل از ان پی ار، جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند گفت: تا زمان تکمیل واکسیناسیون تا پایان سال 2021 مرزها بازگشایی نخواهد شد.

مقامات همچنین گفتند: با افزایش تهدید نوع دلتا و به منظور سرعت بخشیدن به دوز اول تزریق واکسن برای محافظت از افراد بیشتر، دومین تزریق واکسن فایرز را به تعویق می اندازند.

موفقیت نیوزیلند در از بین بردن ویروس کرونا باعث شده است که زندگی تقریبا به حالت عادی برگردد.

کشور پنج میلیون نفری در جنوب غربی اقیانوس آرام از زمان شروع همه گیری تنها 26 مورد مرگ را گزارش کرده و این مورد با بستن مرزها برای افرادی که ساکن یا شهروند نیستند، حاصل شده است اما برای بسیاری سوال است که آیا برای نیوزیلند امکان پذیر است که با از سرگیری سفرهای بین المللی رویکرد صفر در برابر ویروس را حفظ کند؟ جاسیندا آردرن گفت: دولت قصد دارد از توصیه های متخصصان پیروی کرده و راهبرد حذف را حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیوزیلند پذیرای گردشگران بین المللی می شود

نیوزیلند پذیرای گردشگران بین المللی می شود