مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 16:552021-08-14سياسي

بسیجیان مازندرانی برای بیماران خون می دهند


مازندران با کمبود خون مواجه است و خون و فرآورده های خونی در استان به 50 درصد کاهش پیدا کرده، در همین راستا رزمایش اهدای خون سالم اهدای زندگی با مشارکت سپاه کربلا در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شیوع ویروس نهاد مردمی هم برگزار شد.

*ظرفیت خون در مازندران به 50 درصد تقلیل پیدا کرد ذوالفقار تقوی مدیرکل انتقال خون استان مازندران در حاشیه این رزمایش اظهار کرد: کار مشترکی اینبار میان سازمان انتقال خون مازندران و سپاه کربلا به نام رزمایش اهدای خون سالم اهدای زندگی شهید خناری نژاد از اول محرم شروع شده و تا پایان دهه محرم اولین مرحله ان را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: به دلیل وضعیت بحرانی کرونا و در پیک پنجم آن با یک سری مشکلاتی مواجهه شدیم که اهداکنندگان مستمر ما که همیشه یار و مددکار ما بودند خود و یا خانواده شان به کرونا مبتلا شده اند که حضورشان این روزها در مراکز انتقال خون کمتر است، می خواهیم با اجرای این رزمایش کمبود خون و فرآورده هایش را در 50 مرکز درمانی استان مازندران و افرادی که بیماران خاص هستند و این روزها با کمبود خون و فرآورده های خونی مواجه هستند را جبران کنیم.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان مازندران افزود: امروز روز ایثار است روزی است که مانند جنگ بسیجیان و سپاهیان پای کار می آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان مازندرانی برای بیماران خون می دهند

بسیجیان مازندرانی برای بیماران خون می دهند