موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 17:352021-08-14سياسي

شفافیت را از خود شورا آغاز خواهیم کرد


رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق و نظارتی با بیان اینکه شفافیت را از خود شورا آغاز خواهیم کرد، گفت: در راستای تقویت نظارت در مدیریت شهری دست رسانه ها و همشهریان عزیز را می فشاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان نژاد اظهارداشت: سامانه های شفافیت مدیریت شهری از مهمترین مطالبات شهروندان است که در دوره ششم برای عمل به این مطالبه تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شفافیت را از خود شورا آغاز خواهیم کرد ادامه داد: در راستای تقویت نظارت در مدیریت شهری دست رسانه ها و همشهریان عزیز را می فشاریم.

دهقان نژاد تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم تبریز، به هر چیزی که مربوط به شهروندان و شهر تبریز باشد ورود خواهیم کرد تا در نتیجه موضوعات به نفع شهروندان پیش رود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در کنار مدیریت شهری هستیم، افزود: مدیران موفق و خدوم به شهروندان معرفی شده و در مقابل مدیرانی که حقوق شهروندان را در جریان مدیریتی خود رعایت نمی کنند نیز معرفی خواهند شد.

رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق و نظارت گفت: در جلسه امروز نحوه عمل و آخرین وضعیت سامانه های شفافیت شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و اعضا این کمیسیون بر ضرورت استقرار کامل سامانه شفافیت تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت را از خود شورا آغاز خواهیم کرد

شفافیت را از خود شورا آغاز خواهیم کرد