مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 18:452021-08-14سياسي

بشار اسد: مشارکت و شفافیت دو اصل اساسی دولت جدید سوریه است


رییس جمهور سوریه در نخستین نشست هیات دولت جدید سوریه، تولید و ایجاد فرصت های شغلی را اولویت کنونی کشورش خواند و گفت مشارکت شهروندان در اداره کشور و شفافیت عملکرد دولت موجب اعتمادسازی متقابل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بشار اسد رییس جمهور ادعا کرد که هیچ اصلاح اقتصادی بدون اصلاح مالی وجود ندارد و هیچ اصلاح مالی بدون اصلاح مالیات وجود ندارد.

در رابطه با سیاست حمایت از شهروندان، رییس جمهور سوریه تاکید کرد: حمایت شهروندان بخشی از سیاست سوریه است و شما در هیات دولت به هیچ وجه به تغییر اصول آن فکر نکنید، بلکه به سازماندهی آن، تغییر استراتژی ها و تغییر مکانیسم ها فکر کنید.

اسد در مورد اهمیت مشارکت شهروندان در اداره امور کشور تاکید کرد که ایده مشارکت برای موفقیت در کار ضروری است که این امر می تواند به شکل ابتکارات مردمی،  تشکیل نهادهای مردمی و رایزنی با متخصصان باشد که این ها به معنی دریافت ایده های بیشتر است.

رییس جمهو ر سوریه تاکید کرد: مشارکت شهروندان و شفاف سازی عملکرد دولت برای آنها دو اصلی است که از اشتباهات ما به عنوان مسئولین کشور کم می کند و آن زمان است که ما وقتی از شهروندان خود می خواهیم که شرایط را درک کنند، آنها درک خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد: مشارکت و شفافیت دو اصل اساسی دولت جدید سوریه است

بشار اسد: مشارکت و شفافیت دو اصل اساسی دولت جدید سوریه است