مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-14پزشكي

سایه سنگین مرگ کرونایی بر سر مردم اصفهان/ جست وجوی «جان» در جولانگاه کرونا


سونامی مرگ نقطه به نقطه شهرهای کشور و از جمله استان اصفهان را نشانه گرفته است، روزانه بیش از 30 نفر از کرونا در استان فوت می کنند، تخت های بستری پر شده از بیماران مبتلا به کرونا و ظرفیت بیمارستان ها تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ار شهرضا، چهار موج کرونا گذشت و کشور هیچ زمانی به اندازه موج پنجم عادی انگاری پیشه نکرده بود، رفتاری که به قول پزشکان بازی با جان خود است.

این عادی انگاری درست در زمانی اتفاق افتاده که دلتا بی رحم تر از انواع دیگر ویروس کرونا به دل جمعیت می زند و با سرعت دایره شیوع کووید 19 را گسترش داده است.

حدود یکی دو ماه پیش بود که وقتی تصاویر جولان کرونایی موسوم به هندی یا همان دلتا را در هندوستان می دیدیم، وحشت می کردیم، بیمارانی که نه تخت داشتند، نه دارو و اکسیژن و فیلم ها و تصاویر بحران کرونا در هند دست به دست می چرخید، ابتلا و مرگ های میلیونی رعشه به جان مان می انداخت و شاید بسیاری از کسانی که حالا جان شان جزو آمار شده و در لیست مرگ جای گرفته اند، با دیدن این تصاویر خدا را شکر می کردند که در ایران وضع کرونا اینطورها هم نیست.

از همان زمان بود که کارشناسان بهداشت و درمان بارها و بارها اظهارنظر کردند، هشدار دادند، کادر درمان تمنا کردند، اما گویا گوش شنوایی برای هیچکس وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین مرگ کرونایی بر سر مردم اصفهان/ جست وجوی «جان» در جولانگاه کرونا

سایه سنگین مرگ کرونایی بر سر مردم اصفهان/ جست وجوی «جان» در جولانگاه کرونا