مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-14حوادث

25 تله شکار حیوانات در بیرجند کشف شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست بیرجند گفت: ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیرجند موفق به کشف و ضبط 25 عدد تله آهنی شدند که برای شکار حیوانات به کار می رود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره حفاظت محیط زیست بیرجند گفت: ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیرجند موفق به کشف و ضبط 25 عدد تله آهنی شدند که برای شکار حیوانات به کار می رود.

اسدالله حاتمی، شنبه شب 23 مرداد به رسانه های گروهی اعلام کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شد از چهار مغازه آهنگری شهرستان بیرجند بازدید شود و متاسفانه در این بازدیدها تعداد 25 عدد تله آهنی که به قصد فروش ساخته شده بود، کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این تله های آهنی به عنوان یک روش ناجوانمردانه و غیرانسانی برای شکار حیات وحش به کار می رود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بیرجند گفت: تله گذاری در کنار چشمه ها، آبشخورها و شکار حیوانات وحشی به وسیله تله های فلزی روش ناجوانمردانه است که در آن حیوان تشنه که برای نوشیدن آب به کنار چشمه می آید در تله به دام افتاده و ساعت های طولانی را با درد ناشی از گیر افتادن پا در تله، تشنگی، گرما، آفتاب و استرس سپری می کند.

وی، تله گذاری در محیط های طبیعی به ویژه در کنار چشمه ها را برای امنیت زیستگاه و حیات وحش نامطلوب دانست و اظهار کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 تله شکار حیوانات در بیرجند کشف شد

25 تله شکار حیوانات در بیرجند کشف شد