مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-15سياسي

1500 وصیت نامه شهدای لرستان گردآوری شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: تاکنون 1500 وصیت نامه از شهدای استان گردآوری و در کتاب صحیفه سرخ به چاپ رسیده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: تاکنون 1500 وصیت نامه از شهدای استان گردآوری و در کتاب صحیفه سرخ به چاپ رسیده است.

محسن رشیدی امروز 24 مردادماه، با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان که قرار است در سال 1401 در لرستان برگزار شود، اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره ملی کمیته هایی در استان تشکیل شده است که مسئولیت کمیته جمع آوری وصایای شهدا در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان 6300 شهید را در دوران انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و امر به معروف و نهی از منکر تقدیم کرده است، افزود: یک پنجم شهدای لرستان دانش آموز و فرهنگی هستند و این در حالی است که متأسفانه حتی یک خیابان، بلوار، میدان یا المان به یاد این شهدا در لرستان وجود ندارد.

رشیدی با اشاره به تدوین کتابی تحت عنوان صحیفه سرخ در کمیته جمع آوری وصایای شهدای کنگره ملی شهدای لرستان، بیان کرد: تاکنون یک هزار و 500 وصیت نامه از شهدای استان لرستان گردآوری و در کتاب صحیفه سرخ به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 وصیت نامه شهدای لرستان گردآوری شد

1500 وصیت نامه شهدای لرستان گردآوری شد