مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-15سياسي

همبستگی جهادی برای محرومیت زدایی در فیروزآباد


گروه جهادی شهید ابوالپور 3 سال است که در محله آسیب پذیر کوی مطهری شهرستان فیروزآباد به صورت دائم مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیزوزآباد،بسیج علاوه بر حضور در خط اول مبارزه با به صورت گسترده آغاز نمود و جغرافیا محور  به یاری نیازمندان در هر گوشه و کناری می رسد تا دلی را شاد کند.

گروه جهادی شهید مهرداد ابوالپور در  راستای طرح کرامت حدود 3 سال است که در محله آسیب پذیر کوی مطهری شهرستان فیروزآباد به صورت دائم مستقر شده اند و در زمینه های فرهنگی، خدماتی و آموزشی به قشر ضعیف و محروم این محله خدمات رایگان ارائه می دهند.

  مسئول گروه جهادی شهید مهرداد ابوالپور فیروزآباد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: گروه جهادی شهید ابوالپور با مربیان نمونه جهادگر در قالب کارهای فرهنگی و آموزشی و پزشکی تحت نظارت و همه خیرین فیروزآباد که در طول دوران خدمت حامی این گروه جهادی بودند تشکر نمود.

مسئول گروه جهادی شهید مهرداد ابوالپور در ادامه سخنان خود مهم ترین فعالیت های این گروه جهادی را در زمینه را اعلام نمود و تصریح کرد:اردوهای 7 روزه در قالب کاروان سلامت در شهرستان فیروزآباد،آموزش های هنری(نقاشی، نمدبافی، خیاطی، سبدبافی، گل کریستال)،مشاوره روانشناسی و تربیتی، آموزش های کمک های اولیه، آموزش تجوید قرآن،توزیع 2 هزار بسته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی جهادی برای محرومیت زدایی در فیروزآباد

همبستگی جهادی برای محرومیت زدایی در فیروزآباد