مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-15اقتصادي

لزوم بهره مندی از ظرفیت مس سونگون در توسعه گردشگری شهرستان ورزقان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی بر لزوم بهره مندی از ظرفیت مس سونگون در توسعه گردشگری شهرستان ورزقان تاکید کرد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد لزوم بهره مندی از ظرفیت مس سونگون در توسعه گردشگری شهرستان ورزقان ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی بر لزوم بهره مندی از ظرفیت مس سونگون در توسعه گردشگری شهرستان ورزقان تاکید کرد.

احمد حمزه زاده در دیدار با فرماندار ورزقان، ضمن تاکید به اینکه برای تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان ورزقان مشارکت جمعی بخش دولتی و خصوصی الزامی است، ادامه داد: شهرستان ورزقان دارای ظرفیت های تاریخی و طبیعی غنی است که به سبب آن همواره مورد توجه گردشگران قرار دارد، لذا لازم است تا برای تقویت زیرساخت های لازم مشارکت بخش خصوصی و دولتی برای تسهیل امور بیش از پیش انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان ورزقان از ظرفیت معدن عظیم مس سونگون نیز برخوردار است، در راستای توسعه گردشگری و احیای مزیت های مغفول میراث باستانی منطقه، از این ظرفیت بزرگ باید بهره گرفت.

وی افزود: بهره گیری از توان مس سونگون به عنوان سرمایه گذار در بهره برداری از عمارت امیر ارشد ورزقان یکی از مهم ترین فرصت های گردشگری شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره مندی از ظرفیت مس سونگون در توسعه گردشگری شهرستان ورزقان

لزوم بهره مندی از ظرفیت مس سونگون در توسعه گردشگری شهرستان ورزقان