مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-15اقتصادي

ایجاد 1600 شغل برای نیازمندان و مددجویان ایلامی در سال جاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1600 شغل با اعتبار 55 میلیارد تومان برای نیازمندان و مددجویان ایلامی ایجاد شده است.

- ‍ قنبر موسی نژاد صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و 600 شغل برای مددجویان و نیازمندان جویای شغل در این استان از طریق پرداخت تسهیلات و کاریابی ایجاد شده است.

وی افزود: برای ایجاد و راه اندازی این تعداد شغل بیش از 55 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانک ها و اعتبارات این نهاد در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام به مشارکت بانک های استان در ایجاد شغل برای مددجویان و نیازمندان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت هشت بانک در این استان بیش از 33 میلیارد تومان از محل تبصره 16 بودجه کشور صرف ایجاد اشتغال برای مددجویان جویای کار در استان شده که این رقم صرف ایجاد شغل برای 700 نفر شده است.

موسی نژاد تصریح کرد: علاوه بر این تعداد شغل که با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ایجاد شده اند، تعداد 600 شغل نیز از طریق کاریابی در موسسات، شرکت ها و مراکز تولیدی نیز برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1600 شغل برای نیازمندان و مددجویان ایلامی در سال جاری

ایجاد 1600 شغل برای نیازمندان و مددجویان ایلامی در سال جاری