مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-15سياسي

سلحشور هم هیأت خود را به فضای باز بُرد+فیلم


مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) در راستای تأکید مقام معظم رهبری و دستور جدید ستاد ملی مقابله با کرونا عزاداری هیأت فاطمیون قم را به فضای باز بُرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) در راستای تأکید مقام معظم رهبری و دستور جدید ستاد ملی مقابله با کرونا عزاداری هیأت فاطمیون قم را به فضای باز بُرد.

وی در این خصوص اظهارداشت: ما در حسینیه هم پروتکل ها را 100 درصد رعایت می کردیم.

سقف حسینیه بیش از 5 متر ارتفاع داشت و در فضای حسینیه 800 نفری تنها 200، 300 نفر حضور داشتند و بخش اعظم جمعیت در فضای باز بودند.

سلحشور گفت: زمانی که احساس شد بیرون بیاییم، سلامتی و امنیت بیشتر تأمین می شود و رضایت قلبی رهبری را تأمین می کند، سختی ها را به جان و دل خریدیم و در عرض یک روز جلسه را به فضای باز منتقل کردیم.

این مداح اهل بیت (ع) تصریح کرد: روضه را نمی توان تعطیل کرد.

کور خواندن آن افرادی که تصور می کنند که ما روضه را تعطیل می کنیم، 5 نفر هم باشیم گوشه خیابان، روضه را می خوانیم اما حتما سلامتی عزاداران امام حسین و ملت مهم تر است.

وی با اشاره به اینکه هیأتی ها نشان دادند که عزاداری و رعایت دستورالعمل ها قابل جمع است، گفت: تردید نکنید اگر قرار است نگاه و توجهی به ما شود، از قبال این سینه زنی و عزاداری ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلحشور هم هیأت خود را به فضای باز بُرد+فیلم

سلحشور هم هیأت خود را به فضای باز بُرد+فیلم