مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-15سياسي

استان همدان مقصد گردشگر جراحی زیبایی شده است


عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه وزارت بهداشت می تواند کارهای زیادی برای گردشگری انجام دهد، گفت: بسیاری از استان های غربی برای عمل های جراحی و زیبایی به همدان می آیند و حتی از عراق هم گردشگر سلامت داریم.

- دکتر صاحب محمدیان منصور در نشست تخصصی گردشگری در کرونا و پساکرونا که در دفتر ایسنا برگزار شد، با طرح این سوال که مدیران استانی برای گردشگری سلامت چه کاری کرده اند و چه برنامه ریزی برای این حوزه داشته اند، خاطرنشان کرد: این کار را باید میراث فرهنگی به همراه وزارت بهداشت انجام دهد.

محمدیان منصور با اشاره به اینکه دوره شیوع کرونا فرصت خوبی برای حوزه گردشگری است، بیان کرد: بسیاری از کشورها از این فرصت استفاده کردند به عنوان نمونه بعضی از کشورها در بحث گردشگری واکسن کار کردند و اگر این فرصت در کشور ما هم وجود داشت می توانست دستاوردهای خوبی داشته باشد و همان کاری که کشور ارمنستان انجام شد را ما نیز می توانستیم در کیش و قشم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه این کار مربوط به مدیریت مقطعی بود که بسیاری از کشورها داشتند اما ما کاری در این حوزه نکردیم، اظهار کرد: این دوران برای انجام کار نرم افزاری فرصت خوبی بود و می توانستیم در حوزه مطالعاتی که در آنها مشکل داریم، پروژه های زیر ساختی که عقب مانده اند یا در آنها ضعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان همدان مقصد گردشگر جراحی زیبایی شده است

استان همدان مقصد گردشگر جراحی زیبایی شده است