مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-15اقتصادي

پاسخ مستند اتاق تهران به مسئولان وزارت بهداشت


چند روز پس از آنکه رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد بخش خصوصی چند بار مجوز واردات واکسن گرفته اما نتوانسته آن را نهایی کند، اتاق بازرگانی تهران به این صحبت ها واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران در فروردین ماه امسال اعلام کرد که بخش خصوصی خرید شش میلیون دوز واکسن کرونا را نهایی کرده و در صورت صدور مجوزهای لازم، امکان واردات آن به کشور وجود خواهد داشت.

اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد که قصد دارد این واکسن ها را به بنگاه های اقتصادی و خطوط تولید عرضه کند تا کارگران فعال در این خطوط واکسینه شوند.

با این وجود اما چند هفته بعد اعلام شد که با تاخیر در فرایند صدور مجوز، این واکسن ها از دسترس خارج شده و بخش خصوصی در دیگر بازارها به دنبال واردات واکسن خواهد بود، موضوعی که هنوز بخشی از آن درگیر پروسه صدور مجوز و البته نهایی کردن صادرات از سوی کشور مبدا است.

در روزهای گذشته که بحث درباره چرایی کند بودن واردات واکسن بار دیگر اوج گرفته، مسعود خوانساری در متنی در صفحه شخصی خود در توییتر بار دیگر به موضوع صادر نشدن مجوز برای واردات واکسن از سوی بخش خصوصی انتقاد کرد و انگشت اتهام را به سمت وزارت بهداشت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مستند اتاق تهران به مسئولان وزارت بهداشت

پاسخ مستند اتاق تهران به مسئولان وزارت بهداشت