مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-15پزشكي

آمادگی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی برای تسریع واکسیناسیون عمومی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آمادگی برای کمک به تسریع واکسیناسیون عمومی در استان خبر داد و گفت: در راستای ترغیب عموم مردم به انجام واکسیناسیون 72 تیم در استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور و پیک پنجم، جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی آمادگی دارد در راستای واکسیناسیون عمومی با هدف کمک به کادر بهداشت و درمان و تسریع فرایند واکسیناسیون شهروندان تمام ظرفیت های خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دهد.

وی بیان کرد: همچنین هلال احمر در صورت تامین داروی مورد نیاز بیماران کرونایی آمادگی دارد ساعات کار داروخانه این جمعیت را افزایش دهد.

وی با اشاره به اجرای طرح ناظران سلامت شهید سلیمانی در استان، افزود: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون یک هزار و 944 تیم حدود 17 هزار و 407 مکان عمومی را مورد بررسی قرار داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: طی این مدت 39 هزار و 453 نفر از خدمات طرح ناظران سلامت شهید سلیمانی بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه در راستای ترغیب عموم مردم به انجام واکسیناسیون 72 تیم به شش هزار و 409 نفر خدمات ارائه کرده اند، گفت: در گمرک ماهیرود نیز با استقرار تیم سلامت هلال احمر 17 هزار نفر از خدمات بهداشتی به منظور پیشگیری شیوع ویروس برای بیش از 14 هزار نفر برگزار شده است، اظهار داشت: طراحی و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی برای تسریع واکسیناسیون عمومی

آمادگی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی برای تسریع واکسیناسیون عمومی