مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-15سياسي

شاخص آسفالت راه های روستایی در ماکو بسیار پایین است


شاخص آسفالت راه های روستایی در ماکو بسیار پایین بوده و رتبه چهاردهم استان را دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: شاخص آسفالت راه های روستایی در ماکو بسیار پایین بوده و رتبه چهاردهم استان را دارد.

علی محمدی ایروانلو امروز 24 مرداد ماه در جلسه پیگیری پروژه های راههای مواصلاتی و روستایی بخش های تابعه ماکو که با حضور ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در محل فرمانداری ترتیب یافت، با تاکید براینکه متأسفانه شاخص آسفالت راه های روستایی در ماکو بسیار پایین است، اظهار کرد: شهرستان رتبه چهاردهم را در استان دارد و تا به امروز فقط 31 درصد راه های روستایی آسفالت شده و 69 درصد این راه ها از نعمت آسفالت برخوردار نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، راه شبکه خرمن یری 47 کیلومتر است و 17 کیلومتر آن آسفالت ریزی شده است، افزود: مابقی همچنان متوقف شده است که اگر این پروژه راه اندازی شود نزدیک به 20 روستا از این پروژه بهره مند خواهند شد لذا ضروری است این مسیر جز اولویت های شهرستان قرار گرفته و سریعا پیگیری های لازم برای شروع این عملیات انجام شود.

فرماندار ماکو، همچنین بر لزوم توجه بر پیشرفت پروژه ادامه آسفالت راه روستای قلعه جوق تا روستای آغبلاغ چمنلو که 17 کیلومتر است تاکید کرد و افزود: فقط 4 کیلومتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص آسفالت راه های روستایی در ماکو بسیار پایین است

شاخص آسفالت راه های روستایی در ماکو بسیار پایین است