مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-15پزشكي

تبلیغ سفر به مشهد ممنوع است/ آماده ارائه 8000 تخت هتلی به دانشگاه علوم پزشکی هستیم


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تبلیغ سفر به مشهد توسط آژانس های مسافرتی و هتل ها در این ایام ممنوع است، - ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تبلیغ سفر به مشهد توسط آژانس های مسافرتی و هتل ها در این ایام ممنوع است، اما با وجود تداوم فعالیت سفرهای هوایی و ریلی، واحدهای اقامتی می توانند از بروز اتفاقاتی ناگوار برای مسافران جلوگیری کنند.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص اینکه آیا برای قرنطینه دوران نقاهت بیماران کرونایی یا کادر درمان از واحدهای اقامتی مشهد درخواستی صورت گرفته است یا خیر، اظهار کرد: برای در اختیار قرار دادن بیش از 8000 تخت هتلی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام آمادگی کردیم.

اخیرا نیز پس از وضعیت آشفته بیمارستان های مشهد از اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی درخواست شد تا لیستی از هتل های مشهد را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

وی افزود: برای نقاهتگاه های بیماران کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد باید اعلام کند که در چه مناطقی نیاز به واحد اقامتی دارد، اما تا کنون هیچ هتل و واحد اقامتی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ سفر به مشهد ممنوع است/ آماده ارائه 8000 تخت هتلی به دانشگاه علوم پزشکی هستیم

تبلیغ سفر به مشهد ممنوع است/ آماده ارائه 8000 تخت هتلی به دانشگاه علوم پزشکی هستیم