مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-15سياسي

وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان سیاهپوش شد


مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان گفت: در آستانه ایام عزاداری امام حسین (ع) و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تمامی دستگاه های حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان سیاهپوش شد.

- فرزاد یعقوب زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مراسم سیاهپوش کردن وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان امروز در میدان شهرداری گرگان انجام شد.

وی تصریح کرد: به پاس احترام به ساحت مقدس امام حسین (ع) و با توجه به ایام محرم و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی این کار انجام می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 3 هزار دستگاه تاکسی شهری، 90 دستگاه اتوبوس، 2 هزار دستگاه آژانس و یک هزار دستگاه سرویس مدارس در شهر گرگان در حوزه حمل و نقل عمومی و جابه جایی مسافران فعال هستند.

وی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر سیاهپوش کردن وسایل نقلیه عمومی شهرداری، توزیع ماسک رایگان و ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان نیز صورت می گیرد.

یعقوب زاده گفت: با توجه به شیوع نمادین سیاهپوش و ضدعفونی شده و مابقی دستگاه های حمل و نقل عمومی در بقیه ساعات روز انجام می شود.

انتهای پیام/2307


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان سیاهپوش شد

وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان سیاهپوش شد