مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-15اقتصادي

آخرین جزییات محدودیت های تردد در اصفهان/ مجوزهای تردد قبلی باطل است


از ساعت 24 روز یکشنبه 24 مرداد تا 5 شهریور ماه حداقل یک میلیون تومان جریمه، همراه با توقیف سیستمی، مجازات تردد با پلاک غیربومی در اصفهان است.

- محمدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برابر با مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا در راستای اجرای طرح محدودیت های تردد، از ساعت 24 روز یکشنبه 24 مرداد تا 5 شهریور ماه حداقل یک میلیون تومان جریمه، همراه با توقیف سیستمی، مجازات تردد با پلاک غیربومی در اصفهان است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ورود پلاک های غیربومی متعلق به استان ها و شهرستان هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی بوده به اصفهان و شهرستان های استان ممنوع اعلام می شود.

وی بیان کرد: از خروج وسایل نقلیه دارای پلاک بومی اصفهان و شهرهای استان که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

محمدی با بیان اینکه درصورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود داده خواهد شد، عنوان کرد: متخلفان علاوه بر جریمه 525 هزار تومانی و یک میلیون و 50 هزار تومانی و ممانعت از ورود، به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه، توقیف سیستمی خواهند شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه جریمه های صادره ظرف یک ماه دو برابر می شود، اضافه کرد: مجوزهای تردد قبلی باطل و مجوزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات محدودیت های تردد در اصفهان/ مجوزهای تردد قبلی باطل است

آخرین جزییات محدودیت های تردد در اصفهان/ مجوزهای تردد قبلی باطل است