مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-15سياسي

امام سجاد(ع) خبرنگار حادثه کربلا است


در حادثه کربلا امام سجاد (ع) خبرنگار است چرا که 34 سال این حادثه را با اشک چشم ثبت و ضبط کرده است تا مبادا نهضت عظیم عاشورای امام حسین (ع) فراموش شود.

- ایسنا/همدان امام جمعه ملایر مطرح کرد: در حادثه کربلا امام سجاد (ع) خبرنگار است چرا که 34 سال این حادثه را با اشک چشم ثبت و ضبط کرده است تا مبادا نهضت عظیم عاشورای امام حسین (ع) فراموش شود.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز یکشنبه 24 مرداد ماه در آیین تجلیل از خبرنگاران در خانه بوم گردی سامن ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه شهر سامن بعنوان منشاء وحدت، خیر و برکت اظهار کرد: ثبت یک حادثه توسط خبرنگاران و تبدیل آن به یک واقعه تاریخی نشان دهنده جایگاه رفیع خبرنگاری است پس تک تک خبرنگاران در ثبت جهانی وقایع نقش آفرین هستند.

برقراری با بیان اینکه دنیا با ثبت جهانی برای عبرت انسان کافی است، گفت: اگر حوادث ثبت نشوند، وقایع تاریخی به دست آیندگان نمی رسد و کم و زیاد شده و دچار تحریف می شود.

وی ثبت وقایع و تبدیل آنها به یک واقعه ابدی و تاریخی را ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: جبرییل دارای ویژگی هایی از جمله بزرگی، کرامت و اقتدار است، او که مأمور الهی است و در محضر صاحب عرش دارای جایگاه است، نقش خبرنگاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام سجاد(ع) خبرنگار حادثه کربلا است

امام سجاد(ع) خبرنگار حادثه کربلا است