مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-15سياسي

نگاهی به اقبال «میرضیایف» و مخالفین در انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان


انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان طبق برنامه قرار است 24 اکتبر سال جاری برگزار شود و در همین راستا نگاهی به اقبال «میرضیایف» و مخالفین در این انتخابات خالی از لطف نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان طبق برنامه قرار است در تاریخ 24 اکتبر سال جاری برگزار شود.

بر همین اساس تاکنون برخی از سیاستمدران ازبکستان از احزاب مختلف اعلام کاندیاتوری کرده اند که در این زمینه کارشناس علوم سیاسی تاجیکستان به شانس مخالفان شوکت میرضیایف رییس جمهور فعلی ازبکستان اشاره کرده است.

عبدگانی محمد عظیم اف کارشناس علوم سیاسی تاجیک در این زمینه عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری در ازبکستان قرار است 24 اکتبر امسال برگزار شود.

در اولین دوره ریاست جمهوری شوکت میرضیایف ، رییس جمهور فعلی ازبکستان به طور سیستماتیک اصلاحاتی را شروع کرد و انجام داد که نه تنها از نظر سطح کیفی زندگی سیاسی اجتماعی کشور بسیار مفید بود، بلکه چهره منطقه ای آسیای مرکزی را نیز تغییر داد.

وی در ادامه به شانس و اعلام موفقیت دیگر نامزدهای ریاست جمهوری در ازبکستان اشاره کرد و عنوان کرد: شعار میرضیایف ازبکستان جدید - فرصت های جدید است که نه تنها در این کشور، بلکه در کل منطقه خواستار انگیزه بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به اقبال «میرضیایف» و مخالفین در انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان

نگاهی به اقبال «میرضیایف» و مخالفین در انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان