مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-15اقتصادي

خشکسالی اشک پیازکاران طارم را درآورد


مسئول زراعت جهادکشاورزی طارم گفت: 1980 تن پیاز در این شهرستان برداشت شد، این در حالی است که خشکسالی به 30 درصد مزارع خسارت وارد کرد.

- ایسنا/زنجان مسئول زراعت جهادکشاورزی طارم گفت: 1980 تن پیاز در این شهرستان برداشت شد، این در حالی است که خشکسالی به 30 درصد مزارع خسارت وارد کرد.

آرش محمدی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برداشت پیاز در طارم، اظهار کرد: برداشت پیاز در این شهرستان از اول مردادماه آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه می یابد که محصول تولیدی این شهرستان علاوه بر مصرف داخل و استان، به سایر استان ها نیز صادر می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال زراعی 1399 - 1400 حدود 90 هکتار از اراضی زراعی شهرستان طارم به کشت پیاز اختصاص یافته، پیش بینی می شود که حدود 1980 تن از این محصول در طارم برداشت شود که البته بروز خشکسالی شدید، این محصول را با خسارت 30 درصدی مواجه کرده است.

این مسئول تصریح کرد: 150 نفر بهره بردار شهرستان طارم به کشت و کار محصول پیاز مشغول هستند و از این طریق کسب درآمد می کنند که در همین راستا مدیریت جهادکشاورزی طارم نیز اقداماتی را در خصوص محصول پیاز انجام می دهد.

مسئول زراعت جهادکشاورزی طارم خاطرنشان کرد: تامین نهاده های مورد نیاز، برگزاری برنامه های آموزشی گروهی و انفرادی، بازدیدهای کارشناسی، ارائه توصیه های فنی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی اشک پیازکاران طارم را درآورد

خشکسالی اشک پیازکاران طارم را درآورد