مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-15اقتصادي

تصویب قرارداد اجرای پروژه ذوب مس در مجتمع مس سونگون


استاندار آذربایجان شرقی از تصویب قرارداد اجرای پروژه ذوب مس در مجتمع مس سونگون توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری بالایی که در این پروژه انجام شده به زودی شاهد فعالیت های بزرگی در منطقه خواهیم بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، افزود: مجمع عالی شرکت ملی مس ایران اخیراً 150 میلیارد تومان برای برای تکمیل بزرگراه خواجه- ورزقان تا مرز نوردوز، 35 میلیارد تومان برای ایجاد پایگاه امداد هوایی در منطقه ایجاد خواهد شد.

وی درخصوص مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان مبنی بر اصلاح حریم شهر ورزقان هم گفت: نباید توسعه شهر به خاطر خواسته های شخصی افراد تحت تأثیر قرار گیرد و تصمیماتی که امروز گرفته می شود نباید در آینده مشکل ایجاد کند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به حادثه آتش سوزی در جنگل های ارسباران در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: همه نیروها و دستگاه های مسئول تلاش کردند تا آتش در این منطقه مهار شود، اما در عین حال انتظار داریم اقدامات مربوط در زمان کمتر و با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه با فاصله کمی از این حادثه، شاهد وقوع سیل در شهرستان استان هم گفت: توسعه شهر و کاهش ناهنجاری های اجتماعی نیازمند کاهش نابرابری است و طرح های بازآفرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قرارداد اجرای پروژه ذوب مس در مجتمع مس سونگون

تصویب قرارداد اجرای پروژه ذوب مس در مجتمع مس سونگون