مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-15ورزشي

اعزام 3 نماینده قم به کشتی قهرمانی جهان


کشتی گیر جوان و آینده دار استان قم و 2 نماینده دیگر از قم همراه با تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان به مسابقات جهانی 2021 اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، برای حضور در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان مشخص شد و این تیم با کشتی گیران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم روز سه شنبه هفته جاری اعزام می شود.

در حالی که کشور روسیه مقصد ملی پوشان جوان کشتی فرنگی ایران است و پیکارهای جهانی با حضور کشتی گیران سراسر دنیا از 29 تا 31 مرداد ماه برگزار می شود، این دوره از مسابقات جهانی برای قمی های علاقمند به ورزش به ویژه رشته مدال آور کشتی اهمیت بسیار ویژه ای دارد زیرا از قم علاوه بر یک کشتی گیر، دو نماینده دیگر نیز در تیم ملی جوانان حضور دارند.

سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران را روح الله میکاییلی مربی شناخته شده و شاخص کشتی قم که در یک دهه اخیر همواره جزو مربیان برتر کشورمان بوده بر عهده دارد، ضمن اینکه علی عبدی یکی از خیّرین ورزش قم که به شکل ویژه از کشتی حمایت می کند مسوولیت سرپرستی تیم ملی را عهده دار است.

اعزام تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت های جهانی روسیه در حالی انجام می شود که از بین سه کشتی گیر قمی حاضر در اردوهای اخیر این تیم، تنها امیر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 3 نماینده قم به کشتی قهرمانی جهان

اعزام 3 نماینده قم به کشتی قهرمانی جهان