مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-15اقتصادي

بهره برداری 25 پروژه عمرانی برق رسانی در آرادان


مدیر توزیع برق شهرستان آرادان گفت: بهره برداری از 25 پروژه عمرانی برق رسانی ازجمله اقدامات انجام شده سال جاری در این شهرستان است.

- رحمان اشرفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آرادان از اجرای طرح های توسعه ای و بهینه سازی 6 هزار و 665 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان این که برای تغذیه برق مشترکان جدید، 9 ایستگاه هوایی توزیع برق در نقاط مختلف این شهرستان نصب شده، اظهار کرد: با بهره برداری از این تعداد ترانس هوایی، 750 کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق آرادان اضافه شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان آرادان بیان کرد: در راستای طرح هوشمندسازی از آغاز امسال تا به حال، هفت دستگاه کنتور فهام نصب شده و هم اینک 302 دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت در این شهرستان نصب شده است.

اشرفی با عنوان این که بهره برداری از 25 پروژه عمرانی برق رسانی، ازجمله اقدامات صورت گرفته از آغاز سال جاری تا زمان حاضر در شهرستان آرادان است، اضافه کرد: مبلغ سه میلیارد و 151 میلیون ریال صرف اجرای این تعداد پروژه شده است.

وی تصریح کرد: بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستاهای فروان و داورآباد، اصلاح پست عمومی هوایی ده سراب، بهسازی بخشی از شبکه فشار ضعیف هوایی روستای ده سرآب و بهینه سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 25 پروژه عمرانی برق رسانی در آرادان

بهره برداری 25 پروژه عمرانی برق رسانی در آرادان