مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-15اقتصادي

هزینه مدرک icdl و مدت دوره آن چقدر است؟


توانایی کار با کامپیوتر یکی از پیش نیازهای کار در موقعیت های شغلی اداری است و به همین دلیل، بسیاری از افراد علاقه مند به شرکت در دوره های آی سی دی ال هستند.

- مدارک فنی و حرفه ای مدارکی رسمی و دارای اعتبار جهانی هستند که توسط سازمان فنی و حرفه ای کل کشور صادر می شوند.

این سازمان یکی از سازمان های مورد تایید توسط سازمان جهانی کار یا ILO بوده و تمامی مدارک صادر شده توسط آن پس از ترجمه، قابل ارائه در تمامی 170 کشور عضو این پیمان هستند.

مدرک داخلی و آموزشگاهی چیست؟ مدارک داخلی یا آموزشگاهی، همان مدارکی هستند که توسط خود آموزشگاه صادر شده و بسته به اعتبار آن آموزشگاه در برخی از شرکت های داخلی پذیرفته می شوند و در برخی دیگر نیز مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

لازم به ذکر است که این مدارک فاقد هرگونه ارزش بین المللی هستند و به همین دلیل از ارزش کمتری نسبت به مدرک icdl فنی و حرفه ای برخودار خواهند بود.

مراحل دریافت مدرک فنی و حرفه ای آی سی دی ال به چه صورت است؟ روند استاندارد برای دریافت مدرک icdl شامل ثبت نام در دوره مذکور، شرکت در کلاس های لازم و قبولی در آزمون مهارت سنجی است.

البته ممکن است برخی از آموزشگاه ها برای صدور مدرک داخلی این روند را رعایت نکنند و علت تفاوت هزینه مدرک icdl از آموزشگاهی به آموزشگاه دیگر نیز همین امر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه مدرک icdl و مدت دوره آن چقدر است؟

هزینه مدرک icdl و مدت دوره آن چقدر است؟