مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-15سياسي

آغاز به کار قرارگاه عملیاتی کرونا در هلال احمر فارس


جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد که در راستای پیگیری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و دستور رییس جمعیت هلال احمر، قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در سطح استانی راه اندازی شده است.

- ایسنا/فارس جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد که در راستای پیگیری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و دستور رییس جمعیت هلال احمر، قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در سطح استانی راه اندازی شده است.

سیدمحمدرضا افضلی یکشنبه 24 مردادماه در آیین تشکیل قرارگاه عملیاتی کرونا در هلال احمر فارس، بر بهره گیری از تمام توان و ظرفیت این جمعیت در پاسخگویی به نیازهای مردم برای مهار موج جدید همه گیری کرونا تاکید کرد.

او افزود: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم، معاونت جوانان باید نظارت بیشتری بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مراسم مذهبی داشته باشد و محتواهای آموزشی و بروشورهای پیشگیری از کرونا در تمام مکان های عمومی استان و فضای مجازی منتشر کند.

افضلی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر فارس از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره تلاش کرده تا در این راستا ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی خود از تمام ظرفیت های موجود در زمینه مقابله با این پدیده و همکاری با سایر دستگاه های ذیربط استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار قرارگاه عملیاتی کرونا در هلال احمر فارس

آغاز به کار قرارگاه عملیاتی کرونا در هلال احمر فارس