مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-15ورزشي

اظهارنظرهای غیرمنصفانه، تیشه به ریشه تکواندو می زند


رییس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: اظهارنظرهای غیرمنصفانه برخی که خود را به ظاهر دلسوز این رشته می دانند، تیشه به ریشه تکواندو خواهد زد.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: اظهارنظرهای غیرمنصفانه برخی که خود را به ظاهر دلسوز این رشته می دانند، تیشه به ریشه تکواندو خواهد زد.

علی سپهری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه المپیک 2020 توکیو علی رغم همه حواشی در ایام کرونا و با یک سال تاخیر برگزار شد و کشورهای شرکت کننده نیز با خاطراتی تلخ و شیرین، این آوردگاه را به برگی از تاریخ سپردند، افزود: بی تردید همه کشورها با برنامه ریزی و بهره گیری از نقاط قوت و ضعف خود، آماده حضور در المپیک 2024 پاریس خواهند شد.

وی با یادآوری اینکه حضور ایران در المپیک 2020 توکیو با کسب مدال های خوشرنگ طلا در تیراندازی آغاز و به کاراته خستم شد، تصریح کرد: آوردگاه توکیو با حواشی زیادی از جمله درخشش آقایی در بدمینتون و ملایی در قایقرانی همراه بود، هر چند خاطرات تلخی نیز از نتایج تکواندو و شمشیربازی به همراه باخت یزدانی در فینال، مدال نداشتن دو و میدانی، رویارویی دو بانوی تکواندوکار ایرانی در فینال المپیک و .

در اذهان همه حک شد.

این فعال ورزشی با تاکید بر اینکه نباید در خصوص عملکرد تکواندو ایران در آوردگاه المپیک اظهارنظرهای احساسی و یا غرض ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظرهای غیرمنصفانه، تیشه به ریشه تکواندو می زند

اظهارنظرهای غیرمنصفانه، تیشه به ریشه تکواندو می زند