مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-15سياسي

وزیر پیشنهادی نیرو: موضوع خاموشی ها باید کنار برود


وزیر پیشنهادی نیرو با بیان اینکه موضوع خاموشی ها باید کنار برود، اظهار کرد: کار باید در بخش برق به گونه ای پیش برود که دیگر در سال های آتی مشکلی به نام تامین برق نداشته باشیم که لازمه این مهم برنامه ریزی و هدایت صحیح پروژه ها خواهد بود.

- وزیر پیشنهادی نیرو با بیان اینکه موضوع خاموشی ها باید کنار برود، اظهار کرد: کار باید در بخش برق به گونه ای پیش برود که دیگر در سال های آتی مشکلی به نام تامین برق نداشته باشیم که لازمه این مهم برنامه ریزی و هدایت صحیح پروژه ها خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان در نشست با معاونان و مدیران ستادی و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران عامل شرکت های آب و برق سراسر کشور با قدردانی از زحمات چهار ساله رضا اردکانیان وزیر نیروی دولت دوازدهم، اظهار کرد: در حال حاضر کشور در دوره فترت دو دولت قرار داشته و از حساسیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه میثاق ما خدمت به مردم است، گفت: امروز و در مواجه با مسائل و مشکلات، خدمت به مردم و رفع تک تک چالش های موجود در صنعت آب و برق میثاق ما بوده و خواهد بود.

وزیر پیشنهادی نیرو با اشاره به خشکسالی و وضعیت آب و هوایی کشور گفت: در قسمت هایی که قانون به وزارت نیرو اجازه خدمت رسانی داده، در بخش های وسیعی از کشور امروز با چالش ها و مشکلات فراوانی در دو حوزه آب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی نیرو: موضوع خاموشی ها باید کنار برود

وزیر پیشنهادی نیرو: موضوع خاموشی ها باید کنار برود