مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-15اقتصادي

شرایط کرونایی استان ایلام بسیار نگران کننده است


در برخی از شهرستان ها بیش از 35 روز است درگیر کرونا هستیم و هر روز آمار بستری ها و مبتلایان در حال افزایش است و همه سنین را درگیر می کند.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: در برخی از شهرستان ها بیش از 35 روز است درگیر کرونا هستیم و هر روز آمار بستری ها و مبتلایان در حال افزایش است و همه سنین را درگیر می کند.

الیاس فتاحی در نشست فوق العاده تمهیدات مبارزه با کرونا که با حضور فرمانداران تمامی شهرستان های استان برگزار شد، اظهار کرد: هرگونه برگزاری مراسم در فصای مسقف و سربسته ممنوع است و رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای دستورالعملها و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یک اصل اساسی است.

وی با تاکید بر ممنوعیت صدور هر گونه مجوز ،از فرمانداران خواست تا پایان تعطیلات هیچگونه مجوزی مبنی بر تردد صادر نکنند و کلیه مجوزهای قبلی نیز فاقد اعتبار می باشند.

معاون سیاسی استاندار ایلام خواستار بهره گیری از تمام ظرفیت ها و بسیج امکانات و تدابیر و تمهیدات لازم را برای پیشگیری از شیوع کرونا در همه شهرستانها شد و تاکید کرد: به منظور اجرای دستورالعمل های بهداشتی لازم است برای مشارکت مردم و اقناع افکار عمومی از ظرفیت بالای رسانه ها، صدا و سیما، معتمدان محلی، شوراها و دهیاران استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کرونایی استان ایلام بسیار نگران کننده است

شرایط کرونایی استان ایلام بسیار نگران کننده است