مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-15اقتصادي

استقرار 34 شرکت دانش بنیان در منطقه آزاد انزلی


رییس هیات مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی گفت: به منظور توسعه بازار محصولات دانش بنیان ایرانی، در منطقه آستاراخان روسیه اقدام به راه اندازی منطقه ای برای عرضه این محصولات کردیم.

- رییس هیات مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی گفت: به منظور توسعه بازار محصولات دانش بنیان ایرانی، در منطقه آستاراخان روسیه اقدام به راه اندازی منطقه ای برای عرضه این محصولات کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اصغر امانی امروز در نشست تجاری ایران-اوراسیا از سلسله نشست های یکشنبه های صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی که به صورت آنلاین برگزار شد، اتحادیه اقتصادی اوراسیا را شامل کشورهای روسیه ، قزاقستان ، بلاروس ، قرقیزستان و ارمنستان دانست که بیش از 2.

7 تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی داشته و تجارت خارجی آن با کشورهای خارج از اتحادیه حدود 900 میلیارد دلار بالغ می شود.

وی منطقه اوراسیا را یکی از 7 منطقه مهم و استراتژیک جهان از دیدگاه مجمع جهانی اقتصاد توصیف کرد و ادامه داد: از سوی منطقه آزاد انزلی واقع در ستان گیلان به لحاظ جغرافیایی دارای موقعیت استراتژیکی بوده و از دیر باز به عنوان کانون برقراری مناسبات ژئوپولتیک قفقاز و اروپا بوده است به نحوی که بندر انزلی به عنوان دروازه اروپا لقب گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 34 شرکت دانش بنیان در منطقه آزاد انزلی

استقرار 34 شرکت دانش بنیان در منطقه آزاد انزلی