مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-15سياسي

آخرین وضعیت واکسیناسیون در «سرایان»/ تحویل 10 هزار دُز واکسن


رییس شبکه بهداشت و درمان سرایان با اشاره به پوشش واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، گفت: روستای مصعبی با بالاترین آمار اولین رتبه دریافت کننده واکسن کووید 19 را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرایان، ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا امروز با حضور امام جمعه سرایان، فرماندار سرایان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، بخشداران و رؤسای ادارات عضو کمیته مذکور در شهرستان سرایان برگزار شد ابراهیم رسولی مقدم فرماندار سرایان در این جلسه با تأکید بر اینکه دغدغه مسئولان باید اجرای مصوبات ستاد کرونا باشد، اظهار داشت: در حال حاضر در صحنه مقابله با بیماری کرونا بهترین سلاح و ایمن ترین روش واکسیناسیون است.

وی بیان داشت: تأمین اقلام و سازماندهی توسط دولت انجام شده و از مردم دعوت می کنیم با استفاده از ظرفیت موجود نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

فرماندار سرایان گفت: افرادی که نسبت به واکسیناسیون اقدام نمی کنند با عدم رعایت حقوق دیگران و احساس امنیت کاذب در برابر این بیماری، سبب انتقال ویروس کرونا به سایرین می شوند.

مصوبات ستاد کرونا در سرایان رسولی مقدم ممنوعیت برگزاری جلسات با بیشتر از 10 نفر، استفاده از ظرفیت تریبون های مراسمات عزاداری جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و مدیریت و نظارت این مراسم توسط متولیان، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت واکسیناسیون در «سرایان»/ تحویل 10 هزار دُز واکسن

آخرین وضعیت واکسیناسیون در «سرایان»/ تحویل 10 هزار دُز واکسن