مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-15اقتصادي

انتقال تخفیفات بیمه شخص ثالث و جزییات قانون جدید آن در 1400


شاید شما هم یک بار در زندگی تان قصد فروش خودروی خود را داشته اید.

شاید شما نیز مثل سایر راننده ها تخلفی در رانندگی مرتکب نمی شوید، تصادفی ندارید و در نتیجه از بیمه نامه شخص ثالث خود استفاده نمی کنید.

شرکت های بیمه برای آن دسته از رانندگانی که از بیمه نامه خود استفاده نکردند و تخلفی را مرتکب نشده اند تخفیف بیمه شخص ثالث در نظر می گیرد.

طبق قانون جدید بیمه شخص ثالث 1400، شما می توانید با انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث به خودروی جدیدتان یا خودروی اقوام درجه یک تان از این تخفیفات حتی پس از فروش خودرویتان نیز استفاده کنید.

اگر شما هم به رانندگی ایمن و آگاهی از تمام جزییات قانون انتقال بیمه شخص ثالث علاقه مندید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

لطفا توجه داشته باشید: ممکن است راننده ای که خودروی شما را می خرد از شما درخواست کند تخفیفات بیمه شخص ثالث خودرویتان را نیز به وی اهدا کنید.

اما شما به علت نداشتن دانش کافی نمی دانید که آیا می توانید تخفیفات بیمه شخص ثالث را به راننده ی خریدار انتقال دهید یا خیر؟ شرایط انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث در سال 1400 چیست؟در ادامه به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

بیمه شخص ثالث چیست؟ بهتر است ابتدا مروری بر بیمه شخص ثالث داشته باشیم: بیمه شخص ثالث برای تمامی خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین اجباری ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تخفیفات بیمه شخص ثالث و جزییات قانون جدید آن در 1400

انتقال تخفیفات بیمه شخص ثالث و جزییات قانون جدید آن در 1400