مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-15سياسي

شعور و شور حسینی در یزد؛ آزادی زندانیان جایگزین عزاداری


هیئت کشکنو یزد به دنبال حفظ سلامت مردم و به منظور تحقق «شعور و شور حسینی» در شرایط کرونا با کمک 102 میلیونی نسبت به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام کرد.

- ایسنا/یزد هیئت کشکنو یزد به دنبال حفظ سلامت مردم و به منظور تحقق شعور و شور حسینی در شرایط کرونا با کمک 102 میلیونی نسبت به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام کرد.

طی آیینی با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد و رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان یزد که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید ، مبلغ 30 میلیون تومان از طرف سینه زنان هیئت کشکنو یزد و مبلغ 72 میلیون تومان از سوی موسسه خیریه چهارده معصوم و حضرت ابوالفضل عباس (ع) این محله جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا تا برای دومین سال متوالی در این پویش شرکت کرده باشد.

سید مسعود عظیمی در بخشی از این مراسم اظهار کرد: این هیئت با مراجعه به ستاد دیه استان یزد ، آمادگی خود را جهت اختصاص هزینه های عزاداری امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اعلام کرده تا امروز که طی آیینی با حضور پیر غلامان، مداحان و اعضای هییت امنای این هیئت، مبلغ 102 میلیون تومان را به ستاد دیه استان کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعور و شور حسینی در یزد؛ آزادی زندانیان جایگزین عزاداری

شعور و شور حسینی در یزد؛ آزادی زندانیان جایگزین عزاداری