مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-15سياسي

از ورود 300 هزار نفر به دادگستری کرمانشاه جلوگیری شده است


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با ایجاد صلح و سازش در 33 هزار پرونده، از ورود حداقل 300 هزار نفر به دادگستری کرمانشاه جلوگیری شده است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با ایجاد صلح و سازش در 33 هزار پرونده، از ورود حداقل 300 هزار نفر به دادگستری کرمانشاه جلوگیری شده است.

پرویز توسلی زاده در آیین افتتاح کانون داوری استان، دسترسی آسان مردم به مسئولین را یکی از محوری ترین برنامه ها در دستگاه قضایی استان دانست و اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن هدف برداشتن فاصله بین دستگاه قضایی و مردم طی مدت 23 ماه با حدود 130 هزار نفر ملاقات حضوری صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر ملاقات های حضوری، دو خط تلفنی گویا به شماره های 4141 و 08338211170 راه اندازی شده که به صورت شبانه روزی درخواست ها، مشکلات و دغدغه های مردم استان را ثبت می کند و توسط مسئول مربوطه در دستور رسیدگی قرار می گیرد.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به مراجعات گسترده مردم به دادگستری گفت: بسیاری از مشکلات مردم در خارج از دادگستری قابل حل و فصل است، بویژه اینکه مراجعه به دادگستری زمان بر، هزینه بر و باعث گرفتاری بیشتر است و ما باید از ظرفیت ستاد صبر و شعب حل اختلاف استان کمک بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ورود 300 هزار نفر به دادگستری کرمانشاه جلوگیری شده است

از ورود 300 هزار نفر به دادگستری کرمانشاه جلوگیری شده است