مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-15اجتماعي

معلمان ابتدایی فارس آموزش تولید محتوای چندرسانه ای دریافت می کنند


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: تمام آموزگاران دوره ابتدایی مدارس فارس تا اول مهرماه آموزش های مربوط به تولید محتوای چندرسانه ای را دریافت خواهند کرد.

- ایسنا/فارس معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: تمام آموزگاران دوره ابتدایی مدارس فارس تا اول مهرماه آموزش های مربوط به تولید محتوای چندرسانه ای را دریافت خواهند کرد.

محمد فیاض پور یکشنبه 24 مرداد به خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع موج جدید کرونا و احتمال عدم برگزاری کلاس ها به صورت حضوری، معلمان ابتدایی باید آموزش های لازم را برای تولید محتواهای چندرسانه ای دریافت کنند.

او اعلام کرد: همه آموزگاران دوره ابتدایی مدارس فارس تا اول مهرماه آموزش های مربوط به تولید محتوای چندرسانه ای را دریافت خواهند کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: همگام شدن با تکنولوژی و ابزارهای آموزشی روز برای معلمان یک ضرورت است و باید زمینه به روز شدن اطلاعات آموزگاران را فراهم کنیم.

فیاض پور اضافه کرد: با همت اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و تولید محتوای این معاونت، دوره تربیت مدرس میانی این برنامه با حضور بیش از 400 نفر از همکاران در سراسر استان فارس به پایان رسیده است و تا قبل از آغاز سال تحصیلی، با استفاده از ظرفیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان ابتدایی فارس آموزش تولید محتوای چندرسانه ای دریافت می کنند

معلمان ابتدایی فارس آموزش تولید محتوای چندرسانه ای دریافت می کنند