مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-15اقتصادي

پایداری جوجه ریزی در استان زنجان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: از فروردین امسال تا 23 مردادماه قریب به 10 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: از فروردین امسال تا 23 مردادماه قریب به 10 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

جواد تاراسی پیش از ظهر امروز (24 مردادماه) با اشاره به بازار محصولات کشاورزی، اظهار کرد: زنجان جزو استان هایی است که در سال گذشته بازار مناسبی را در تنظیم بازار مرغ، میوه شب عید و .

داشت و امیدواریم که اعتبار ابلاغی میوه تنظیم بازار شب عید مصوب شود تا زیان 300 میلیون تومانی به اتحادیه میوه فروشان وارد نشود.

وی در رابطه با ذخایر استراتژیک استان، افزود: از اول امسال تا 23 مرداد ماه قریب به 10 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده و جوجه ریزی در مدت مشابه سال گذشته 8 میلیون و 211 هزار قطعه و در سال 98 حدود 9 میلیون و 369 هزار قطعه بوده است که نشان از جوجه ریزی پایدار در استان است.

این مسئول ادامه داد: در مردادماه امسال یک میلیلون و 323 هزار و 990 قطعه جوجه ریزی انجام شده و خوشبختانه طی دو سال گذشته، بیش از 20 درصد رشد جوجه ریزی داشتیم و مشکلی در تامین نخواهیم داشت؛ علاوه بر این، نهاده موجود در استان کافی بوده و محصول در راه استان نیز بیشتر از نهاده موجود در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری جوجه ریزی در استان زنجان

پایداری جوجه ریزی در استان زنجان