مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-15سياسي

وضعیت کنونی مدیریت پسماند زیبنده تهران نیست/ برای جمع آوری آب های سطحی فکر اساسی شود


متاسفانه پیمانکاران در جمع آوری زباله با شتابزدگی و دستپاچگی عمل می کنند و این وضعیت زیبنده تهران نیست به ویژه در شرایط کنونی که بیماری مسری بیداد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، در چهارمین جلسه این شورا و پس از ارائه گزارش مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در خصوص جمع آوری آب های سطحی و استفاده از آب قنوات باید فکر اساسی شود چرا که در غیر این صورت می تواند مشکل آفرین باشد در حالی که می توانیم از این آب ها به خوبی استفاده کنیم.

چمران ادامه داد: در خصوص فضای سبز و باغات مصوبه جدیدی از سوی شورای عالی شهر سازی و معماری ارسال شده و برای تمامی اعضا فرستاده شده است.

در برخی جاها مقداری تغییرات داشتند و در برخی جاها همان 15 درصد و دوطبقه ساخت و ساز در باغات حفظ شده، اما در مورد باغات 2 هزار و 5 هزار متر به بالا بحث های خوبی شده که قابل بررسی است.

وی با اشاره به بازدید خود از منطقه 12 و تاکید بر ساماندهی بازار بزرگ گفت: متاسفانه بازار بزرگ تهران هنوز به حالت پایداری به ویژه در موقع غروب و شب نرسیده و در این اوقات کسبه کارتن های اجناس فروخته شده خود را در بازار رها می کنند و گویی عابران بر سنگ فرشی از کارتن راه می روند که این امر ایمنی بازار را به شدت تهدید می کند چرا که اگر حریقی رخ دهد خطرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کنونی مدیریت پسماند زیبنده تهران نیست/ برای جمع آوری آب های سطحی فکر اساسی شود

وضعیت کنونی مدیریت پسماند زیبنده تهران نیست/ برای جمع آوری آب های سطحی فکر اساسی شود