مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-15اجتماعي

رییس پلیس راهور: خودروها را بازمی گردانیم/ خبری از ادامه سفر نیست!


محدودیت تردد که قبلا اجرا می شد به تذکر لسانی و جریمه ختم می شد؛ ولی در حال حاضر منع سفر داریم یعنی اجازه ادامه سفر به هیچ راننده ای نمی دهیم.

- سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس راهور ناجا _که در راستای نظارت بر چگونگی عملکرد ممنوعیت تردد در حال حاضر در جاده چالوس حضور دارد_ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها و اعمال ممنوعیت های کرونایی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حال حاضر 359 شهر در حالت قرمز و 59 شهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده تعداد شهرهای قرمز کاهش یابد.

 رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: مأموران پلیس راه و  راهور ناجا در تمامی مبادی خروجی و ورودی بین استانی مستقر شده و اجازه خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی را نمی دهند؛ همچنین همکاران انتظامی و یگان امداد نیز در کنار مأموران پلیس راهور مستقر بوده و در توسعه انضباط اجتماعی و ترافیکی کوشا هستند.

 وی با بیان این مطلب که در حال حاضر وضعیت ترافیکی کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد اعلام کرد: در برخی محورها شب گذشته تا قبل از ساعت 24 و برخی دیگر در ساعات صبحگاهی افزایش 3 تا 4 درصدی تردد را شاهد بودیم اما در حال حاضربار ترافیک سنگین در هیچ کجا گزارش نشده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور: خودروها را بازمی گردانیم/ خبری از ادامه سفر نیست!

رییس پلیس راهور: خودروها را بازمی گردانیم/ خبری از ادامه سفر نیست!