مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-15ورزشي

پاراتکواندوکاران گیلانی در جمع برترین های جهان


مهدی پوررهنما ورزشکار گیلانی در رتبه سوم برترین های پاراتکواندو جهان در وزن خود قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فدراسیون جهانی تکواندو، جدیدترین رنکینگ (رتبه بندی) برترین پاراتکواندوکاران جهان در ماه میلادی جاری اعلام نموده که مهدی پوررهنما در وزن منهای 75 کیلوگرم با 112/56 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

  به جز پوررهنما ملی پوش گیلانی تیم ملی پاراتکواندو که همانند چند ماه اخیر در رتبه سوم وزن خود قرار دارد، محمود جعفرزاده و علیرضا بخت دیگر ملی پوشان پاراتکواندو ایران به ترتیب در مکان های بیست و یکم و پنجاه و سوم رتبه بندی این وزن قرار گرفتند.

  پوررهنما که سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کرده و یکی از سه ورزشکار گیلانی کاروان پارالمپیک کشور بشمار می رود، در اکثر ماه های سال گذشته میلادی در رتبه بندی جهانی در مکان اول وزن خود قرار داشت.

  این ملی پوش گیلانی که یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در پارالمپیک است، در مسابقات پارالمپیک توکیو بدرخشد و در نهایت مدال طلای این رقابت ها را برای ایران و گیلان به ارمغان بیاورد.

  مهدی پوررهنما متولد سال 1374 تایپه، نقره تکواندو جهانی 1389، برنز مسابقات باکو سال 1388، مدال طلای پاراتکواندو آسیا در کره جنوبی و مدال طلای پاراتکواندو آسیا در فیلیپین از جمله افتخارات این ورزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاراتکواندوکاران گیلانی در جمع برترین های جهان

پاراتکواندوکاران گیلانی در جمع برترین های جهان