مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-15اجتماعي

آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی در ایلام


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ممنوعیت تردد بین استانی خودروهای شخصی از ساعت12 امروز تا جمعه 5 شهریور خبر داد.

- سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: براساس تصمیم جدید ستاد ملی مقابله با کرونا هرگونه تردد بین استانی خودروهای شخصی از ساعت 12 امروز یک شنبه 24مرداد ماه ممنوع شده و تا ساعت 24روز جمعه 5شهریور ماه ممنوع است.

وی با بیان اینکه بر این اساس محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی استان اعمال و از ورود خودروهای غیربومی به داخل وخروج خودروهای بومی به بیرون از استان جلوگیری به عمل می آید، تصریح کرد: خودروهای غیربومی 48فرصت دارند از مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی استان خارج شوند در غیر این صورت مشمول جریمه 1میلیون در شهرهای قرمز و 500هزار تومان در شهرهای نارنجی می شوند.

رییس پلیس راهور استان بابیان اینکه تمام مجوزهای صادره از سوی فرمانداری ها لغو است، افزود: به فرمانداری ها تاکید شده است به استثنای موارد ضروری از صدور مجوز تردد برای انجام سفرهای بین استانی دراین مدت خودداری شود.

کهزادی با تاکید بر اینکه جریمه های صادره کرونای پس از یک ماه دو برابر خواهد شد، گفت: محدودیت های ترافیکی شبانه از ساعت 22شب تا 3صبح در معابر درونشهری شهرهای استان همچنان مانند گذشته در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی در ایلام

آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی در ایلام