مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-15سياسي

تعطیلی مشاغل غیرضروری گرگان/ مغازه های متخلف بدون استثناء پلمب می شوند


فرماندار گرگان با اشاره به تعطیلی های پنج روزه اعمال شده در کشور، گفت: از فردا هیچ یک از مغازه های گروه شغلی 2، 3 و 4 مجاز به فعالیت نیستند و مغازه هایی که این کار را انجام ندهند، - ایسنا/گلستان فرماندار گرگان با اشاره به تعطیلی های پنج روزه اعمال شده در کشور، گفت: از فردا هیچ یک از مغازه های گروه شغلی 2، 3 و 4 مجاز به فعالیت نیستند و مغازه هایی که این کار را انجام ندهند، بدون استثناء به مدت دو هفته پلمب می شوند.

محمد حمیدی ظهر امروز یکشنبه 24 مردادماه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان گرگان اظهار کرد: از فردا اکیپ های نظارتی اصناف، تعزیرات، بهداشت و اماکن نیروی انتظامی بر رعایت تعطیلی مشاغل گروه شغلی 2، 3 و 4 نظارت می کنند و هر مغازه ای در این گروه های شغلی که باز بود را بدون استثناء به مدت دو هفته پلمب می کنند.

وی بیان کرد: تمامی تفرجگاه ها از جمله ناهارخوران، النگدره و هزار پیچ مسدود خواهد شد در روستاها نیز تفرجگاه ها به طور کامل مسدود می شود.

حمیدی افزود: جاده توسکستان طی این مدت مسدود خواهد بود.

فرماندار گرگان در ادامه خاطرنشان کرد: دستورالعمل فعالیت هیئت های مذهبی به طور شفاف از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص و ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مشاغل غیرضروری گرگان/ مغازه های متخلف بدون استثناء پلمب می شوند

تعطیلی مشاغل غیرضروری گرگان/ مغازه های متخلف بدون استثناء پلمب می شوند