مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-15پزشكي

پر شدن ظرفیت تخت های بخش کرونایی اسدآباد/ موکب سلامتی به جای ایستگاه صلواتی


فرماندار اسدآباد با بیان اینکه تعداد بیماران بستری و ترخیصی بخش کرونایی شهرستان با هم برابر نیست و زنگ خطر در شهرستان به صدا در آمده است، گفت: - ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد با بیان اینکه تعداد بیماران بستری و ترخیصی بخش کرونایی شهرستان با هم برابر نیست و زنگ خطر در شهرستان به صدا در آمده است، گفت: با حجم بالای مراجعات و سیر صعودی بیماری ظرفیت تخت های بخش کرونایی اسدآباد امروز پر خواهد شد.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونای شهرستان اظهار کرد: با تمام توان پرسنل و مدافعان سلامت دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان قائم (عج )شهرستان به عنوان تک بیمارستان اسدآباد در حال فعالیت هستند و در این شرایط همکاری مردم در رعایت پروتکل ها از نقش موثری در کمک به مدافعان سلامت برخوردار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دیگر بیمارستان اسدآباد در بخش کرونایی برای بستری جا ندارد ،گفت: در صورت رعایت خوب موارد محدودیت ها توسط مردم در یک هفته جاری بدون شک وضعیت شرایط کرونا در شهرستان کنترل خواهد شد.

فرماندار اسدآباد با اشاره به افزایش صعودی بیماران سرپایی و بیماران بستری در پیک پنجم کرونای شهرستان به تبع سراسر کشور اظهار کرد: وجود یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شرایط موجود برای شهر اسدآباد کافی نیست و برای تسریع در روند واکسیناسیون شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پر شدن ظرفیت تخت های بخش کرونایی اسدآباد/ موکب سلامتی به جای ایستگاه صلواتی

پر شدن ظرفیت تخت های بخش کرونایی اسدآباد/ موکب سلامتی به جای ایستگاه صلواتی