مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-15پزشكي

راه اندازی مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در زائرسرای رضوی


مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از تبدیل زائرسرای رضوی در بولوار چمن مشهد به مرکز ارائه خدمات درمانی سرپایی ویژه بیماران کرونایی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از تبدیل زائرسرای رضوی در بولوار چمن مشهد به مرکز ارائه خدمات درمانی سرپایی ویژه بیماران کرونایی خبر داد.

محمدحسین استادآقا با اعلام این خبر، اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی دستوری هشت بندی برای مقابله با کرونا و کمک به مجاوران حضرت رضا(ع) صادر کرده اند که مطابق آن همه بنیادها و موسسات زیرمجموعه آستان قدس برای بهبود این شرایط بحرانی دست به کار شده اند.

وی ادامه داد: بنیاد کرامت رضوی که پیش از این نیز خدمات گسترده ای در حوزه حمایت های معیشتی دوره کرونا ارائه کرده بود، در تازه ترین اقدام خود و متناسب با شرایط بحرانی کنونی، با همکاری بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی، مرکزی را برای ارائه خدمات درمانی سرپایی ویژه بیماران کرونایی در زائرشهر رضوی واقع در خیابان چمن 99 راه اندازی کرده است.

استادآقا تصریح کرد: با توجه به پایش و ارزیابی انجام شده درباره نیازهای فوری بیماران کرونایی و خانواده های درگیر بیماری، مشخص شد کمبود فضاهای درمانی برای انجام اقدامات سبک مانند معاینه سرپایی و تشخیصی، از نیازهای ضروری است و بر همین اساس تصمیم به تجهیز و راه اندازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در زائرسرای رضوی

راه اندازی مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در زائرسرای رضوی