مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-15اقتصادي

تشدید ایست و بازرسی در تویسرکان/ با متخلفان برخورد می شود


فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در تویسرکان همچنان قرمز است از استقرار ایست و بازرسی همزمان با پیک پنجم کرونا در خروج و ورود شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سید رسول حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در این شهرستان همچنان قرمز است اما در این شرایط وضعیت ما نسبت به چهار شهرستان دیگر بهتر است اظهار کرد: میانگین سنی جمعیت تویسرکان از دیگر شهرستان های استان بالاتر است، به همین دلیل میانگین تزریق واکسن در این شهرستان 30 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در شهرستان کمتر است هرچند مرگ یک نفر هم زیاد و رنج آور است گفت: دیروز شاهد مرگ پنج بیمار کرونایی در شهرستان بودیم، بنابراین هنوز زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا ضروری است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با تاکید بر عزم بسیج عمومی و تلاش جهادی برای کنترل و مهار کرونا افزود: تعطیلات ادارات در چند روز اخیر به معنای عدم ارائه خدمت به ویژه از سوی دستگاه های خدمات رسان نیست؛ پس این امر مورد نظر همه باشد.

وی با اشاره به تعطیلی باشگاه های ورزشی، رستوران ها، پاساژها، بازار و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید ایست و بازرسی در تویسرکان/ با متخلفان برخورد می شود

تشدید ایست و بازرسی در تویسرکان/ با متخلفان برخورد می شود