مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-15اقتصادي

لزوم برخورد جدی با چاه های غیرمجاز در باغ شهرهای فارس


معاون حفاظت وبهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس با بیان اینکه اگر احساس کمبود آب وجود ندارد ناشی از ذخیرسازی سال گذشته است، حفر چاه های غیرمجاز توسط مالکان باغ شهرها و دیگر بهره برداران را یک تهدید مهم و نیازمند برخورد جدی دانست.

- ایسنا/فارس معاون حفاظت وبهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس با بیان اینکه اگر احساس کمبود آب وجود ندارد ناشی از ذخیرسازی سال گذشته است، حفر چاه های غیرمجاز توسط مالکان باغ شهرها و دیگر بهره برداران را یک تهدید مهم و نیازمند برخورد جدی دانست.

کرامت الله کریمی مزیدی یکشنبه 24 مرداد در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت منابع آبی استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به حجم منابع آب موجود، برای یک و نیم سال آب آشامیدنی و صنعت در استان ذخیره داریم.

کریمی مزیدی با بیان اینکه تامین آب آشامیدنی و محیط زیست دو اولویت مهم تلقی می شود، گفت: نگرانی در تامین آب برای مدت یاد شده نداریم، هر چند تامین آب کشاورزی هم دیده شده اما ذخیره آب استان در حد یک و نیم سال آینده است.

به گفته معاون حفاظت وبهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس، مدت زیادی است که به دلیل استفاده از موتور پمپ های قوی و کشیدن آب های زیرزمینی، سطح آب در دشت های فارس پایین رفته است، خاطرنشان کرد: 144 میلیمتر متوسط بارندگی سال گذشته بوده که 50 درصد از متوسط بلند مدت کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد جدی با چاه های غیرمجاز در باغ شهرهای فارس

لزوم برخورد جدی با چاه های غیرمجاز در باغ شهرهای فارس