مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-15سياسي

استاندار مازندران: حتی یک خودرو هم نباید وارد شود/ هرگونه دسته روی ممنوع است


سازمان تبلیغات به همه ی هیات ها، مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را ابلاغ کند، طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا برگزاری عزاداری در فضای بسته و .

- سازمان تبلیغات به همه ی هیات ها، مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را ابلاغ کند، طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا برگزاری عزاداری در فضای بسته و .

استاندار مازندران در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان، گفت: از دیروز که مصوبه ستاد مقابله با کرونا کشور مبنی بر تعطیلی سراسری اعلام شد، با وزارت کشور، دفتر ریاست جمهوری و دستگاه قضایی تماس داشتم و پیگیری کردم که راه های ورودی استان را ببندیم.

‎ احمد حسین زادگان با بیان اینکه هفته قبل هم جهت انسداد راه های استان مکاتبه کردیم، اظهار کرد: باتوجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان مطلوب نیست و هم استان هدف برای سفر مردم در تعطیلات است، ناچار هستیم جهت کاهش ترددها سخت گیری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تردد به داخل استان و ترددهای دورن شهری جهت دورهمی ها مشکل اصلی استان است، تصریح کرد: ورود به استان های قرمز ممنوع است، هر فردی که وارد استان شده از استان های دیگر، از نیروهای انتظامی و نظامی می خواهم که علاوه بر اعمال جریمه این مسافران، آنان را برای خروج از مازندران هدایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: حتی یک خودرو هم نباید وارد شود/ هرگونه دسته روی ممنوع است

استاندار مازندران: حتی یک خودرو هم نباید وارد شود/ هرگونه دسته روی ممنوع است